مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-31اقتصادي

گرانفروشی و کم فروشی بیشترین تخلفات اصناف متخلف گیلان


معاون نظارت، بازرسی سازمان صمت استان گیلان گفت: عمده تخلفات اصناف استان گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت است.

- ایسنا/گیلان معاون نظارت، بازرسی سازمان صمت استان گیلان گفت: عمده تخلفات اصناف استان گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت است.

مهدی نقدی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازرسی های صورت پذیرفته از سطح بازار، گفت: در طول پنج ماه اول سال؛ بازرسی و عملیات ویژه رصد کالاهای قاچاق طی گشت مشترک تعداد 3200 عملیات بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است.

وی با بیان این که ارزش ریالی تخلفات کشف شده کالای قاچاق از سطح استان در مجموع به مبلغ بیش از 23 میلیارد ریال است گفت: بیشترین موارد بازرسی از انبارها و محل نگهداری کالا در سطح استان انجام شده است که در این رابطه نیز بازرسان سازمان صمت گیلان با جدیت کامل پرونده های متشکله از واحدهای متخلف را به تعزیرات حکومتی ارسال کرده تا برخورد قانونی با آنها اعمال شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان گیلان با اشاره به این که عمده تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت است،ادامه داد: بازرسان ما بطور مستمر و بصورت گشت مشترک با دیگر بازرسان دستگاههای نظارتی رصد کالاهای ضروری و مایحتاج پر مصرف را در سطح استان بررسی و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی و کم فروشی بیشترین تخلفات اصناف متخلف گیلان

گرانفروشی و کم فروشی بیشترین تخلفات اصناف متخلف گیلان